Studiaza liber - oriunde, oricand!

Increderea in cadrul organizatiilor

increderea in cadrul organizatiilor
Curs disponibil si in Limba engleza

In acest program, vom afla cum imbunatateste increderea relatiile pe toate nivelurile, si vom invata cum sa exemplificam caracteristicile si comportamentele unei persoane de incredere. Ne vom uita la modul in care echipa ta poate incorpora aceste trasaturi si in cele din urma cum se poate reduce stresul generat de un nivel scazut de incredere, pentru a imbunatati reputatia, si de a creste productivitatea membrilor echipei, inovatia, si capacitatea de a lucra eficient cu alte persoane atât in ​​interiorul cât si in afara a organizatiei.

Pret: 250.00 Lei

Increderea este esentiala pentru orice organizatie care doreste sa reuseasca intr-un mediu din ce in ce mai competitiv la nivel mondial. Cercetatorii au constatat ca organizatiile cu un nivel ridicat de incredere sunt mai credibile, mai productive, mai flexibile, mai inovatoare, si mai capabile sa se adapteze la situatiile schimbatoare si sa gestioneze in mod eficient situatiile de criza.

Organizatiile cu un nivel ridicat de incredere, cum ar fi Google, care, in 2013, a fost pe locul intâi conform Fortune Magazine pe lista  celor mai bune companii pentru care sa lucrezi, sunt  in masura sa recruteze si sa pastreze cei mai buni oameni, deoarece acestea ofera un mediu care ajuta angajatii sa isi arate potentialul. Increderea nu este esentiala numai pentru o organizatie, dar este esentiala si pentru persoane, in special pentru cei cu posturi de conducere, pentru ca angajatii vor respecta si vor accepta mai usor ideile celor in care au incredere.

La sfarsitul acestui curs vei sti sa:

       analizezi nivelul de incredere in organizatia ta si propria ta incredere.

   fii constient de rezultatele de neincredere intre angajati si in cadrul unei organizatii.

  identifici caracteristicile care pun in pericol insuflarea unei mentalitati a angajatilor si organizatiilor bazate pe incredere.

       descoperi cele mai cunoscute lucruri prin care se pierde increderea si actiunile specifice pe care le poti lua pentru a preveni prezenta lor la locul de munca.

     explorezi modurile in care organizatiile si echipele pot construi o cultura de incredere.

   identifici semnele de avertizare ale unei organizatii cu incredere redusa si modul de a restabili increderea atunci când acesta a fost pierduta.

Despre cursul on-line

Cursul on-line  este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricand, indiferent de locatie, in ritmul propriu de asimilare a informatiilor, avand posibilitatea pe toata durata cursului, de a relua informatiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanta din partea specialistilor nostri in domeniu, dar si de asistenta tehnica pentru utilizarea platformei.

Certificatul obtinut

Certificatul de absolvire obtinut in urma promovarii unei evaluari finale, atesta dobandirea competentelor specifice si nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, in calitate de furnizor de formare autorizat.

Inscriere la curs

Pentru a va inscrie la curs este necesara completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “INSCRIE-TE LA CURS”.

Pe email vor fi trimise instructiuni referitoare la derularea urmatoarelor etape, de confirmare a platii, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.

 

 

Acest curs este disponibil gratuit, si in limba engleza. Pentru a accesa si aceasta varianta a cursului, te rugam sa transmiti solicitarea odata cu inscrierea la curs, in campul "Mentiuni".

 

Vezi si cursuri: arta de a-i influenta pe altii, cresterea inteligentei emotionale, responsabil protectia datelor cu caracter personal, formator/trainer

 

Pentru a vizualiza lista completa a cursurilor on-line click aici.

 

© ecalificat.ro | Web design: StudioWEBER Termeni si conditii