Studiaza liber - oriunde, oricand!

Norme de conduita in afaceri

Curs disponibil si in Limba engleza

Curs on-line Norme de conduita in afaceri

Ce sunt normele de conduita si de ce ar trebui sa tii cont de ele?  Normele de conduita in afaceri sunt definite ca fiind tinuta sau comportamentul general acceptat la locul de munca. Este in general un set de asteptari nespuse pe care majoritatea persoanelor le indeplinesc – sau despre care afla atunci când nu le indeplinesc.

Parcurgerea acestui curs on-line te va ajuta sa intelegi beneficiile aplicarii normelor  de conduita, a regulilor de comunicare, a utilizarii politetii si bunelor maniere in scopul cladirii si mentinerii relatiilor la birou si in afaceri, multe dintre ele putand fi aplicate si in viata personala.

Pret: 250.00 Lei
Cere DEMO Curs

Completati acest formular si veti primi prin email link-ul pentru a testa acest curs.

“A fi civilizat nu costa nimic, insa cu ea poti cumpara totul.”

—Lady Mary Wortley Montagu

Conduita este definita de Merriam-Webster ca fiind ”tinuta sau comportamentul cerut de bunul simt sau impus de autoritati care trebuie respectat in viata sociala sau profesionala.”

Toata lumea vrea sa fie tratata bine – si merita sa fie. Mentinerea conduitei inseamna o investitie in construirea relatiilor. In schimb, aceste relatii pot deveni unele din cele mai valoaroase beneficii in viata profesionala.

Conduita e la fel de mult despre eleganta la masa, cât si despre a-i trata pe ceilalti cu respect. In afaceri investesti timp, energie si bani tot timpul.

Conduita si profesionalismul merg mâna in mâna!

Daca nu folosesti elementele obisnuite de politete demonstrezi o lipsa de consideratie si profesionalism. Oamenii te judeca atunci  si este greu sa le schimbi o parere deja formata.

La sfarsitul acestui curs vei sti sa:

       folosesti politetea si bunele maniere.

       folosesti normele de conduita in afaceri pentru a cladi si mentine relatii

       implementezi practici pentru a te asigura ca esti respectat

       fii flexibil in situatii delicate

       interactionezi intr-o maniera respectuasa cu colegii de munca si subordonatii

       interactionezi intr-o maniera respectuasa cu persoanele cu dizabilitati

       stabilesti conexiuni interumane pozitive

       mentii relatii folosindu-ti abilitatile de comunicare

       folosesti tehnologia in mod eficient

       incorporezi trasaturile unui manager respectat si de succes in rutina zilnica

       imbini viata personala cu munca in mod adecvat

Despre cursul on-line

Cursul on-line  este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricand, indiferent de locatie, in ritmul propriu de asimilare a informatiilor, avand posibilitatea pe toata durata cursului, de a relua informatiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanta din partea specialistilor nostri in domeniu, dar si de asistenta tehnica pentru utilizarea platformei.

Certificatul obtinut

Certificatul de absolvire obtinut in urma promovarii unei evaluari finale, atesta dobandirea competentelor specifice si nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, in calitate de furnizor de formare autorizat.

Inscriere la curs

Pentru a va inscrie la curs este necesara completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “INSCRIE-TE LA CURS”.

Pe email vor fi trimise instructiuni referitoare la derularea urmatoarelor etape, de confirmare a platii, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.

Acest curs este disponibil gratuit, si in limba engleza. Pentru a accesa si aceasta varianta a cursului, te rugam sa transmiti solicitarea odata cu inscrierea la curs, in campul "Mentiuni".

 

Vezi si cursuri: motivarea angajatilor pentru performanta, discutii de coaching, implicarea angajatilor, contabilitate generala, coaching pentru performanta in vanzari

 

Pentru a vizualiza lista completa a cursurilor on-line click aici.

 

© ecalificat.ro | Web design: StudioWEBER Termeni si conditii