Comunicare/conflict
Conversațiile delicate la locul de muncă

Conversațiile delicate la locul de muncă

Curs disponibil si in Limba engleza

Disponibilitate: disponibil

Curs on-line practic Conversațiile delicate la locul de muncă

Conversațiile delicate sunt inevitabile la orice loc de muncă. Acele conversații pot crea nefericire, stres și tensiune. De asemenea, pot bloca sau distruge relații. Când sunt gestionate slab, sunt mari șanse să interfereze cu productivitatea și să facă oamenii să se simtă frustrați și nesatisfăcuți.

 

 

Completati acest formular si veti primi prin email link-ul pentru a testa acest curs.

* Campuri obligatorii.

450 Lei

Nu poți evita acest tip de conversații, dar poți învață cum să le gestionezi mai eficient. Dezvoltarea abilității de a le gestiona va ajută la reducerea stresului, creșterea confidentei, îmbunătățirea relațiilor, creșterea încrederii, mai puține probleme, lucru mai bun în echipa, productivitate mai mare și mai multe oportunități de carieră.

Conversații care pot părea dificile.

 Transmiterea veștilor proaste, precum concedierile, refuzurile de promovare,     concediile, schimbarea programului de muncă.

 Oferirea de feedback negativ asupra performanței, comportamentului, obiceiurilor personale și cererea de a face schimbări.

 Să spui ”nu” când te îți cer oamenii ceva ce nu poți sau nu ești dispus să oferi.Să ceri oamenilor să facă ceva neplăcut, dificil sau în afară sarcinilor lor.

 Acceptarea greșelilor făcute.

La sfârșitul acestui curs vei putea să:                                 

   înțelegi natură conversațiilor dificile și de ce e nevoie pentru a le gestiona.

   identifici cele șapte etape în gestionarea convesatiilor delicate.

   folosești empatia pentru a minimiza răspunsurile negative.

   aplici bunele practici pentru pregătirea, inițierea și livrearea mesajului.

   descoperi cum să generezi soluții și să închei discuția.

Despre cursul online

Cursul on-line este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor noștri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.

Certificatul obtinut

Certificatul de absolvire obținut în urma promovării unei evaluări finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare autorizat.

Înscriere la curs

Pentru a va înscrie la curs este necesară completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “Mă înscriu la curs”.

Pe email vor fi trimise instrucțiuni referitoare la derularea următoarelor etape, de confirmare a plății, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.

Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această varianta a cursului, te rugăm să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în câmpul "Mențiuni".

 

Cursuri similare

Informații financiare

Află cum poți interpreta corect instrumentele financiare pentru a lua cele mai inspirate decizii pentru business-ul tău.

450 Lei
Inteligența culturală

Curs on-line aplicat, dobândirea abilităților de relaționare la locul de muncă în contextul diversității culturale

450 Lei
Legea reciprocității - cum să creați un loc de muncă respectabil

Legea reciprocității - cum să creați un loc de muncă respectabil, de la respectul de sine la respectul între colegi

450 Lei
Prioritizarea sarcinilor

Cum se gestionează cu succes sarcinile, termenele limită și așteptările oamenilor, atât la job cât și în viața personală.

450 Lei
NOU Rezolvarea problemelor în mod creativ - Aplicații

Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, punerea teoriei în practică.

450 Lei
Ședințele - cum să le faci mai productive

O nouă perspectivă asupra ședințelor, cum să le faci mai productive, astfel încât compania sa nu mai irosească resurse financiare.

450 Lei