Management
Încrederea în cadrul organizațiilor

Încrederea în cadrul organizațiilor

Curs disponibil si in Limba engleza

Disponibilitate: disponibil

În acest program, vom afla cum îmbunătățește încrederea relațiile pe toate nivelurile, și vom învăța cum să exemplificăm caracteristicile și comportamentele unei persoane de încredere. Ne vom uita la modul în care echipa ta poate încorpora aceste trăsături și în cele din urmă cum se poate reduce stresul generat de un nivel scăzut de încredere, pentru a îmbunătăți reputația, și de a crește productivitatea membrilor echipei, inovația, și capacitatea de a lucra eficient cu alte persoane atât în ​​interiorul cât și în afara organizației.

 
250 Lei

Încrederea este esențială pentru orice organizație care dorește să reușească într-un mediu din ce în ce mai competitiv la nivel mondial. Cercetătorii au constatat că organizațiile cu un nivel ridicat de încredere sunt mai credibile, mai productive, mai flexibile, mai inovatoare, și mai capabile să se adapteze la situațiile schimbătoare și să gestioneze în mod eficient situațiile de criză.

Organizațiile cu un nivel ridicat de încredere, cum ar fi Google, care, în 2013, a fost pe locul întâi conform Fortune Magazine pe lista  celor mai bune companii pentru care să lucrezi, sunt  în măsură să recruteze și să păstreze cei mai buni oameni, deoarece acestea oferă un mediu care ajută angajații să își arate potențialul. Încrederea nu este esențială numai pentru o organizație, dar este esențială și pentru persoane, în special pentru cei cu posturi de conducere, pentru că angajații vor respecta și vor accepta mai usor ideile celor în care au încredere.

La sfârșitul acestui curs vei ști să:

 analizezi nivelul de încredere în organizația ta și propria ta încredere.

fii constient de rezultatele de neîncredere între angajați și în cadrul unei organizații.

 identifici caracteristicile care pun în pericol insuflarea unei mentalități a angajaților și organizațiilor bazate pe încredere.

descoperi cele mai cunoscute lucruri prin care se pierde încrederea și acțiunile specifice pe care le poți lua pentru a preveni prezența lor la locul de muncă.

explorezi modurile în care organizațiile și echipele pot construi o cultură de încredere.

 identifici semnele de avertizare ale unei organizații cu încredere redusă și modul de a restabili încrederea atunci când acesta a fost pierdută.

Despre cursul on-line

Cursul on-line este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor nostri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.

Certificatul obținut

Certificatul de absolvire obținut în urma promovării unei evăluari finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare autorizat.

Înscriere la curs

Pentru a vă înscrie la curs este necesară completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “MĂ ÎNSCRIU LA CURS”.

Pe email vor fi trimise instrucțiuni referitoare la derularea următoarelor etape, de confirmare a plății, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.

 

Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această variantă a cursului, te rugăm să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în câmpul "Mențiuni".

 

Cursuri similare

Gestionarea emoțiilor

Cum înlocuiești izbucnirile emoționale la locul de muncă cu confruntări productive, canalizarea emoțiilor în mod productiv.

250 Lei
Gândirea sistemică - Cum să rezolvi definitiv problemele

Gândirea sistemică - Cum să rezolvi definitiv problemele, beneficiile aplicării gândirii sistemice la locul de muncă.

250 Lei
Inteligență emoțională

Inteligenta emotionala - o metoda demonstrata stiintific pentru dezvoltarea unor abilitati de succes

250 Lei
Dezvoltarea relațiilor benefice la locul de muncă

Cum te poate ajută în carieră clădirea relațiilor benefice la locul de muncă, cele mai practice sfaturi cu care să nu dai greș.

250 Lei
NOU Rezolvarea problemelor în mod creativ

Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, asfel încât să rămâi competitiv.

250 Lei
NOU Rezolvarea problemelor în mod creativ - Aplicații

Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, punerea teoriei în practică.

250 Lei

Abonare la Newsletters