Cursuri pentru personal didactic și didactic auxiliar
Curs inspector în domeniul sănătății și securității în muncă (SSM) (80H) / Curs Specializare

Curs inspector în domeniul sănătății și securității în muncă (SSM) (80H) / Curs Specializare

Disponibilitate: disponibil

Curs Inspector în Domeniul Sănătății și Securității în Muncă (SSM) – 80H – Specializare Autorizată

Cursul de Inspector în Domeniul Sănătății și Securității în Muncă (SSM) este o specializare esențială pentru cei care doresc să își construiască o carieră în domeniul protecției muncii și să asigure un mediu de lucru sigur și sănătos pentru angajați. Acest program autorizat de 80 de ore îți oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a identifica și a evalua riscurile la locul de muncă, precum și pentru a implementa măsuri preventive.

În cadrul acestui curs, participanții vor învăța cum să aplice legislația națională și europeană în domeniul securității și sănătății în muncă, cum să elaboreze planuri de prevenire a accidentelor și să coordoneze măsurile de protecție pentru angajați. Certificarea obținută este recunoscută la nivel național și este un pas important pentru oricine dorește să devină inspector SSM autorizat.

Obiectivele cursului includ:

  • Dobândirea cunoștințelor necesare pentru evaluarea riscurilor profesionale.
  • Implementarea și monitorizarea măsurilor de prevenire a accidentelor la locul de muncă.
  • Însușirea legislației privind securitatea și sănătatea în muncă, aplicată în diverse industrii.
  • Elaborarea de planuri și proceduri pentru gestionarea situațiilor de urgență.
  • Asigurarea conformității cu normele legale privind SSM și protecția angajaților.

Cursul este achitabil cu cardul pentru prima de carieră profesională, conform OUG nr. 58/2023, oferind personalului didactic și tehnic oportunitatea de a se forma în acest domeniu esențial.

Acest curs de specializare în SSM este destinat tuturor celor care doresc să își construiască o carieră solidă în domeniul securității la locul de muncă, să asigure protecția angajaților și să prevină accidentele de muncă prin măsuri proactive și eficiente.

 
950 Lei

Inspectorii pentru protecţia şi igiena muncii şi controlorii de calitate instruiesc reprezentanţii intreprinderilor în vederea aplicării normelor şi reglementărilor legale în vigoare, cu privire la securitatea muncii şi mediului de muncă; inspectează locurile de muncă pentru a se asigura că mediul de muncă, maşinile şi echipamentul corespund normelor şi reglementărilor legale; se informează prin contacte directe, observări sau alte mijloace, asupra condiţiilor de muncă şi riscurilor de accidente; verifică respectarea normelor de securitate a muncii; inspectează locurile de producţie, prelucrare, depozitare şi vânzare a produselor, pentru a se asigura că sunt respectate normele şi reglementările specifice; verifică produsele finite pentru a se asigura de conformitatea acestora cu specificaţiile de calitate ale producătorului.

In aceasta perioadă, te poți înscrie și participa la curs  ON-LINE.

Mai multe detalii la 0751272222.

CUI SE ADRESEAZĂ

Cursul se adresează persoanelor care doresc să-şi perfecţioneze cunostinţele în domeniu, care vizează încadrarea pe un astfel de post, cu vârsta minimă de 18 ani, apte din punct de vedere medical.

COMPETENŢE DOBÂNDITE

  1. Realizarea activităţilor de prevenire şi protecţie
  2. Stabilirea semnalizarii de securitate şi/sau de sănătate la locurile de muncă
  3. Stabilirea mijloacelor materiale şi tehnice necesare securităţii şi sănătăţii în muncă
  4. Criterii generale pentru evaluarea riscurilor
  5. Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
  6. Informarea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă 
  7. Prevenirea accidentelor de muncă şi a îmbolnăvirilor profesionale
  8. Participarea la cercetarea evenimentelor care produc incapacitate temporară de muncă
  9. Verificarea respectării prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
  10. Monitorizarea activităţilor de evacuare şi intervenţie în situaţii de urgenţă

CADRU LEGAL

Legea 319 din 2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă

CONDIŢIILE DE ACCES LA CURS sunt în conformitate cu H.G. 1425/2006 (Normele de aplicare a Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006), art. 49:

(1) Cerinţele minime de pregătire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă corespunzătoare nivelului mediu sunt: studii în învaţământul liceal filiera teoretica în profil real sau filiera tehnologică în profil tehnic".

TIP CERTIFICAT OBŢINUT

Certificat de absolvire , având recunoaştere profesională cf. O.G. 129/2000, republicată.Certificatul se eliberează insotit de o anexă denumită ,,Supliment descriptiv al certificatului”, în care se precizează competenţele profesionale dobândite.

LOCAŢIE

Braşov

Sediul Central Braşov

BRAŞOV, Clădirea GREEN CENTER
Str. Brânduşelor nr. 74, etaj 3, birou 8
Cod Poştal 500397

Cursul poate fi organizat şi în alte localităţi sau la Sediul Beneficiarului pentru grupuri mai mari de participanţi.

DURATA

1 LUNA

ÎN ATENȚIA OPERATORILOR ECONOMICI/ANGAJATORILOR:

  1. Cursul poate fi organizat și în cadrul unui program de UCENICIE, cu respectarea prevederilor  Legeii nr. 279/2005 privind ucenicia la locul de muncă
  2. Cursul poate fi organizat și la locul de munca pentru/sediul angajatorului pentru grupuri compacte de persoane din cadrul aceleiași unităti-angajați ai operatorului economic

BENEFICII ŞI OPORTUNITĂŢI

  1. Posibilitatea de achitare în mai multe rate a taxei de curs.
  2. Curs autorizat M.M.J.S. (Ministerul Muncii şi Justiţiei  Sociale)  şi M.E.N.(Ministerul Educaţiei Naţionale).
  3. Obţinerea unui certificat de absolvire/calificare cu recunoaştere naţională şi internaţională(prin apostilare).
  4. Cursurile organizate au un profund caracter aplicativ, prin care se urmăreşte asimilarea în mod facil şi corect a informaţiilor.
  5. Posibilitate de angajare după finalizarea cursului şi acces gratuit la portofoliul locurilor de muncă vacante.
  6. Pregătirea profesională alături de profesori cu experienţă teoretică şi practică.
  7. Costul cursului include toate taxele aferente participării:
  8. Acces la sala de curs în vederea pregătirii teoretice
  9. Acces și lucru pe echipament specific pentru instruirea practică
  10. Acces la echipamentele și resursele tehnice disponibile
  11. Suport de curs și alte resurse bibliografice
  12. Sustinerea examenului de absolvire
  13. Eliberarea certificatului de absolvire/calificare.
  14. Pregătirea teoretică se desfăşoară în săli de curs cu dotări moderne.
  15. Tehnici şi metode moderne de predare canalizate pe stimularea creativităţii şi interactivităţii cursantului.
  16. La finalizarea cursului, vei primi un VOUCHER VALORIC, care poate fi utilizat pentru a achita parţial un alt curs din oferta noastră,sau pe care îl poţi oferi CADOU altei persoane.

COMPETENȚE DOBÂNDITE 

La acest curs vei dobândi capacităţile solicitate de legislaţia specifică în vederea conducerii şi coordonării măsurilor de prevenire si protecţie la nivelul angajatorului, precum şi deprinderile/abilităţile necesare controlului privind modul de respectare/aplicare a prevederilor.

        Structura cursului respectă Legea 319/2006.

INFORMAŢII DESPRE DESCHIDEREA CURSULUI

Urmăreşte-ne în cadrul secţiunii Anunţuri

INFORMAŢII DESPRE FORMELE DE EVALUARE ŞI SUSŢINEREA EXAMENULUI

Urmăreşte-ne în cadrul secţiunii FAQ, categoria Cursuri Autorizate

 Cum utilizezi Cardul Prima de Carieră Didactică:

• Cardul poate fi activat apelând numărul de telefon 021.207.27.27 și urmând pașii din meniul interactiv.

  1. Pentru verificarea soldului și informații suplimentare, se poate apela numărul de telefon 021.207.27.27.
  2. 30% din bugetul disponibil poate fi folosit pentru achiziționarea de produse destinate nevoilor didactice specifice
  3. Nu se oferă rest în bani la utilizarea Cardului Prima de Carieră Didactică
  4. Termenul de valabilitate al sumei incarcate pe cardul Prima de Cariera Didactica este de pana la 31.08.2024

Ulterior completării formularului cu datele de identificare solicitate, vei fi direcționat în pagina pentru efectuarea plății on-line unde va fi necesară completarea datelor înscrise pe card, similar cu cele înscrise pe un card bancar de debit, iar înscrierea va fi finalizată ulterior confirmării plății. In maxim 48 de ore lucrătoare de la confirmarea plății, în contul tău de utilizator, la secțiunea Contul meu” vor fi postate datele de acces pe platforma de elearning pentru parcurgerea cursului. Aceste date permit logarea în contul individual de utilizator pe platforma de e-learning, unde se va parcurge materialul de studiu.

 SUPORT TEHNIC pentru efectuarea plăților cu cardul de PRIMA DE CARIERĂ DIDACTICĂ

Pentru informații suplimentare legate de cursurile sau programele ce pot fi achiziționate cu acest tip de card, cât și pentru suport tehnic necesar efectuarii plăților putem fi contactați telefonic la 0746165456 sau pe email office@ecalificat.ro

 

ÎN CAZUL ÎN CARE UN PROGRAM NU SE REGAȘESTE ÎN OFERTA NOASTRĂ COMPLETEAZĂ FORMULARUL DISPONIBIL AICI, URMÂND SĂ TE CONTACTĂM PENTRU TRANSMITEREA UNEI OFERTE PERSONALIZATE ÎN FUNCȚIE DE PARTICULARITĂȚILE UNITĂȚII ȘCOLARE.