Management
Planificarea succesiunii

Planificarea succesiunii

Curs disponibil si in Limba engleza

Disponibilitate: disponibil

Planificarea succesiunii reprezintă procesul prin care sunt selectați viitorii angajați ce vor ocupa poziții cheie în cadrul organizației. Dacă în cazul planificării înlocuirilor angajații sunt selectați și apoi pregătiți pentru locuri de muncă specifice, în cazul planificării succesiunii mai întâi sunt dezvoltați profesional și apoi selectați angajații potriviți pentru a satisface nevoi strategice.

 
250 Lei

Prea mulți oameni cred că planificarea succesiunii este profitabilă doar pentru companiile familiale sau pentru marile corporații. În realitate, planificarea succesiunii ar trebui să fie o preocupare a fiecărei companii – aceasta este viziunea de la care trebuie să porneasca orice companie.

Dacă nu există un proces de planificare a succesiunii, cum va ști compania cum să își dezvolte angajații? Cum vei putea să planifici viitorul fără o asigurare că posturile cheie vor fi ocupate cu oameni capabili să continue și să performeze? Cum vei putea menține cultura companiei și informația instituțională?

Planificarea succesiunii este mult mai importantă decât indică preocuparea față de acest lucru manifestată de multe companii. Este un proces complex, îndelungat, ca rezultat al unor serii de decizii luate de-a lungul timpului de mai mulți oameni, iar eficiența rezultatului final este dată de modul în care vei reuși să gestionezi acest proces, de deciziile pe care le iei.

Lipsa planificării succesiunii este similară cu conducerea unei mașini în întuneric, fără ghidaje. O planificare a succesiunii eficientă înseamnă să ai ghidaje luminoase cu halogen, care strălucesc mai tare și mai departe decât orice alt tip de ghidaje luminoase.

La sfârșitul acestui curs vei ști să:

       identifici angajații cu potențial înalt.

       realizezi o analiză a decalajului pentru a identifica nevoile prezente și viitoare.

       dezvolți grupe de succesori la diverse niveluri.

      folosești planurile de dezvoltare pentru angajați (PDA) ca pe niște instrumente  de dezvoltare a calităților de lider.

   iei în considerare rezultatele individuale și aderența la valori în evaluările angajaților cu potențial înalt.

     identifici obstacolele unei planificări deficitare sau ale lipsei de planificare.

      măsori, să evaluezi și să rafinezi programul tău de planificare a succesiunii. 

Despre cursul on-line

Cursul on-line este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor noștri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.

Certificatul obținut

Certificatul de absolvire obținut în urma promovării unei evaluări finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare autorizat.

Înscriere la curs

Pentru a vă înscrie la curs este necesară completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “MĂ ÎNSCRIU LA CURS”.

Pe email vor fi trimise instrucțiuni referitoare la derularea următoarelor etape, de confirmare a plății, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.

Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această variantă a cursului, te rugăm să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în câmpul "Mențiuni".

 

Cursuri similare

Managerul de succes

Managerul de succes - fii seful cu care oricine ar dori sa lucreze, un curs care te va ajuta sa devii un manager de succes.

250 Lei
Prioritizarea sarcinilor

Cum se gestionează cu succes sarcinile, termenele limită și așteptările oamenilor, atât la job cât și în viața personală.

250 Lei
Dezvoltarea relațiilor benefice la locul de muncă

Cum te poate ajută în carieră clădirea relațiilor benefice la locul de muncă, cele mai practice sfaturi cu care să nu dai greș.

250 Lei
NOU Rezolvarea problemelor în mod creativ

Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, asfel încât să rămâi competitiv.

250 Lei
NOU Rezolvarea problemelor în mod creativ - Aplicații

Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, punerea teoriei în practică.

250 Lei
Ședințele - cum să le faci mai productive

O nouă perspectivă asupra ședințelor, cum să le faci mai productive, astfel încât compania sa nu mai irosească resurse financiare.

250 Lei

Abonare la Newsletters