Marketing/ Vânzări
Elemente esențiale în vânzări: prospectarea și managementul teritoriului

Elemente esențiale în vânzări: prospectarea și managementul teritoriului

Curs disponibil si in Limba engleza

Disponibilitate: disponibil

Curs on-line Întocmirea rapoartelor de afaceri

Acest curs îți pune la dispoziție resursele și instrumentele de care ai nevoie pentru a-ți delimita teritoriul. De asemenea, vei cunoaște strategii pentru dezvoltarea afacerilor cu perspective, vei ști cum să dezvolți o rețea profitabilă de clienți, să planifici oportunitățile în vânzări, să identifici tehnici de contactare a potențialilor clienți, sau să identifici diferite strategii pentru prospectarea și managementul teritoriului.

 

 
250 Lei

În cadrul acestui curs, ne axăm pe primul pas din procesul de vânzare. Managementul teritoriului este procesul de stabilire a potențialului de vânzare al unui teritoriu, stabilirea unui obiectiv realist și identificarea celei mai eficiente modalități de atingere a acelui obiectiv.

De rezultate pozitive au parte cei care planifică prin:

       stabilirea obiectivelor;

       identificarea resurselor și instrumentelor;

    crearea strategiilor de menținere și dezvoltare a afacerilor existente și viitoare.

Acest curs îți pune la dispoziție resursele și instrumentele de care ai nevoie pentru a-ți delimita teritoriul. De asemenea, vei cunoaște strategii pentru dezvoltarea afacerilor cu perspective. Managerul tău te va ajuta să stabilești un obiectiv realist în ceea ce privește teritoriul tău.

Teritoriul tău de vânzare este format din clienți actuali și potențiali, situați într-o zonă geografică dată și alocați ție, reprezentantul de vânzări.

Unele companii alocă teritorii în funcție de industrie sau alte categorii, dar cele mai multe dintre companii împart teritoriile după criteriul geografic.

De ce companiile alocă teritorii de vânzări?

       pentru a atinge obiectivele de vânzări și marketing ale companiei;

    pentru a maximiza eficiența și reducerea cheltuielilor (fără suprapuneri de teritorii din partea reprezentanților de vânzări);

       pentru a le da reprezentanților de vânzări șanse egale de a reuși;

       pentru a îmbunătăți serviciul clienți și a pune la dispoziția clienților suficienți reprezentanți care să le acorde timpul și serviciul de care au nevoie.

Suntem diferiți. Trebuie să descoperi ce ți se potrivește ție cel mai bine și să adaugi sarcinile de planificare la rutina zilnică.

La sfârșitul acestui curs vei putea să:

       să definești managementul teritoriului;

       să descrii tehnicile de prospectare și clasificare a clienților;

       să identifici cum să dezvolți o rețea profitabilă de clienți;

       să stabilești cum să planifici oportunitățile în vânzări;

       să identifici tehnici de luare contact cu potențialii clienți;

       să identifici strategii pe care le vei implementa pentru prospectare și managementul teritoriului.

Despre cursul on-line

Cursul on-line este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor noștri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.

Certificatul obținut

Certificatul de absolvire obținut în urma promovării unei evaluări finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare.

Înscriere la curs

Pentru a va înscrie la curs este necesară completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “MĂ ÎNSCRIU LA CURS”.

Pe email vor fi trimise instrucțiuni referitoare la derularea următoarelor etape, de confirmare a plății, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.

 

Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această varianta a cursului, te rugăm să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în câmpul "Mențiuni".

 

 

 

Cursuri similare

Cum să conduci în perioade de tranziție

Cum să conduci în perioade de tranziție – Un model în trei etape pentru a avea succes că lider.

250 Lei
 Elemente esențiale în vânzări: Cum să întrebi și cum să asculți

Un curs aplicat cu privire la tehnicile de ascultare activă, află cum să identifici așteptările clientului pentru a oferi soluția potrivită

250 Lei
Cum să pui ideile în practică – de la creativitate la inovație

Cum să pui ideile în practică – de la creativitate la inovație, cum să obții inovație în echipa ta, prin exploatarea creativității.

250 Lei
Elemente fundamentale de planificare strategică

Elemente fundamentale de planificare strategică – instrumente și sfaturi practice pentru implementarea cu succes a planului strategic organizațional

250 Lei
Informații financiare

Află cum poți interpreta corect instrumentele financiare pentru a lua cele mai inspirate decizii pentru business-ul tău.

250 Lei
Rețele de socializare la locul de muncă

Află cum să eviți riscurile utilizării retelelor social media la locul de muncă, construindu-ți cea mai sigură politică.

250 Lei

Abonare la Newsletters