Disponibilitate: disponibil
Curs on-line Întocmirea rapoartelor de afaceri
Acest curs îți pune la dispoziție resursele și instrumentele de care ai nevoie pentru a-ți delimita teritoriul. De asemenea, vei cunoaște strategii pentru dezvoltarea afacerilor cu perspective, vei ști cum să dezvolți o rețea profitabilă de clienți, să planifici oportunitățile în vânzări, să identifici tehnici de contactare a potențialilor clienți, sau să identifici diferite strategii pentru prospectarea și managementul teritoriului.
În cadrul acestui curs, ne axăm pe primul pas din procesul de vânzare. Managementul teritoriului este procesul de stabilire a potențialului de vânzare al unui teritoriu, stabilirea unui obiectiv realist și identificarea celei mai eficiente modalități de atingere a acelui obiectiv.
De rezultate pozitive au parte cei care planifică prin:
• stabilirea obiectivelor;
• identificarea resurselor și instrumentelor;
• crearea strategiilor de menținere și dezvoltare a afacerilor existente și viitoare.
Acest curs îți pune la dispoziție resursele și instrumentele de care ai nevoie pentru a-ți delimita teritoriul. De asemenea, vei cunoaște strategii pentru dezvoltarea afacerilor cu perspective. Managerul tău te va ajuta să stabilești un obiectiv realist în ceea ce privește teritoriul tău.
Teritoriul tău de vânzare este format din clienți actuali și potențiali, situați într-o zonă geografică dată și alocați ție, reprezentantul de vânzări.
Unele companii alocă teritorii în funcție de industrie sau alte categorii, dar cele mai multe dintre companii împart teritoriile după criteriul geografic.
De ce companiile alocă teritorii de vânzări?
• pentru a atinge obiectivele de vânzări și marketing ale companiei;
• pentru a maximiza eficiența și reducerea cheltuielilor (fără suprapuneri de teritorii din partea reprezentanților de vânzări);
• pentru a le da reprezentanților de vânzări șanse egale de a reuși;
• pentru a îmbunătăți serviciul clienți și a pune la dispoziția clienților suficienți reprezentanți care să le acorde timpul și serviciul de care au nevoie.
Suntem diferiți. Trebuie să descoperi ce ți se potrivește ție cel mai bine și să adaugi sarcinile de planificare la rutina zilnică.
La sfârșitul acestui curs vei putea să:
• să definești managementul teritoriului;
• să descrii tehnicile de prospectare și clasificare a clienților;
• să identifici cum să dezvolți o rețea profitabilă de clienți;
• să stabilești cum să planifici oportunitățile în vânzări;
• să identifici tehnici de luare contact cu potențialii clienți;
• să identifici strategii pe care le vei implementa pentru prospectare și managementul teritoriului.
Despre cursul on-line
Cursul on-line este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor noștri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.
Certificatul obținut
Certificatul de absolvire obținut în urma promovării unei evaluări finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare.
Înscriere la curs
Pentru a va înscrie la curs este necesară completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “MĂ ÎNSCRIU LA CURS”.
Pe email vor fi trimise instrucțiuni referitoare la derularea următoarelor etape, de confirmare a plății, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.
Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această varianta a cursului, te rugăm să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în câmpul "Mențiuni".