Dezvoltarea profesională a angajaților
Prioritizarea sarcinilor

Prioritizarea sarcinilor

Curs disponibil si in Limba engleza

Disponibilitate: disponibil

Curs on-line Prioritizarea sarcinilor

Acest curs va ajută să prioritizați sarcinile, să vă îmbunătățiți performanța și productivitatea. Astfel, veți dezvolta și un mai bun echilibru al timpului petrecut la birou și timpul liber, vă veți scădea nivelul de stres legat de gestionarea eficientă a sarcinilor, și nu în ultimul rând vă veți dezvolta relațiile de colaborare la locul de muncă.

 
250 Lei

În această lume foarte competitivă, trebuie să fim foarte productivi, trebuie să lucrăm într-un timp mai scurt cu resurse mai puține, pentru cel puțin un șef, în cel puțin o echipă. Ca și rezultat, putem avea de a face cu sarcini conflictuale, termene limită și unele așteptări din partea celorlalți, dintre care ne este greu să le identificăm pe cele mai importante. Mai mult, dezvoltarea din punct de vedere tehnologic la locul de muncă, pe lângă multele beneficii create, a crescut viteza și complexitatea cu care se desfășoară munca noastră.

Obstacole în gestionarea priorităților

În practică pot fi întâmpinate diferite obstacole care împiedică prioritizarea eficientă a activităților, cele mai comune fiind lipsa obiectivelor clare și relevante,  rezultate anticipate și așteptări vagi, eșecul de a determina ce este și ce nu este important, neputința de a estima timpul necesar pentru îndeplinirea unor sarcini, lipsa planificării, procrastinare, așteptări nerealiste, comunicare ineficientă.

Cum se gestioneză prioritățile multiple?

Poate nu putem controla toți factorii care împiedică gestionarea cu succes a priorităților noastre, dar cu toate acestea există anumiți pași care trebuie realizați pentru îmbunătățirea abilității de a ne prioritiza lucrul. Dintre aceștia amintim aici: setarea obiectivelor relevante, prioritizeazarea sarcinilor și responsabilităților, identificarea sarcinilor ce pot fi delegate altora, organizarea spațiului de lucru, a fișierelor etc, organizarea tuturor aspectelor, inclusiv a timpului personal, gestionarea așteptărilor conflictuale etc.

Pot fi numeroase sfaturi pentru a reuși să-ți proritizezi sarcinile, dar foarte important este și cum vor fi puse acestea în practică. De aceea acest curs își propune să te ajute în înțelegerea tuturor mecanismelor de punere în practică a principiilor prioritizării.

La sfârșitul acestui curs vei cunoaște:

       de ce este important să-ți gestionezi prioritățile.

       descrii obstacolele în gestionarea priorităților tale.

       prioritizezi sarcinile tale, activitățile și responsabilitățile.

       întrebuințezi strategii pentru a utiliza timpul eficient.

       descrii modalități de a utiliza tehnologia în mod eficient

Despre cursul on-line

Cursul on-line  este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor noștri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.

Certificatul obținut

Certificatul de absolvire obținut în urma promovării unei evaluări finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare autorizat.

Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această variantă a cursului, te rugam să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în campul "Mențiuni".

Calendar photo created by rawpixel.com - www.freepik.com 

Cursuri similare

Gestionarea timpului

Tehnici aplicate de eficientizare a timpului, o abordare personalizată a gestionării timpului

250 Lei
Elemente fundamentale de planificare strategică

Elemente fundamentale de planificare strategică – instrumente și sfaturi practice pentru implementarea cu succes a planului strategic organizațional

250 Lei
Elemente esențiale în vânzări: prospectarea și managementul teritoriului

Întocmirea rapoartelor de afaceri – cum să pregătești, organizezi și prezinți în mod convingător un raport de afaceri

250 Lei
NOU Rezolvarea problemelor în mod creativ

Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, asfel încât să rămâi competitiv.

250 Lei
NOU Rezolvarea problemelor în mod creativ - Aplicații

Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, punerea teoriei în practică.

250 Lei
Ședințele - cum să le faci mai productive

O nouă perspectivă asupra ședințelor, cum să le faci mai productive, astfel încât compania sa nu mai irosească resurse financiare.

250 Lei

Abonare la Newsletters