Dezvoltarea profesională a angajaților
Relația cu superiorul

Relația cu superiorul

Curs disponibil si in Limba engleza

Disponibilitate: disponibil

La finalizarea acestui curs vei putea să identifici punctele tari și slabe și stilul de lucru al superiorului tău, fii proactiv în comunicare și monitorizarea informațiilor, determini prioritățile, obiectivele și elementele presante ale superiorului tău, stabilești așteptări și un sistem clar de organizare, ajuți la eliminarea problemelor care pot fi prevenite, afișezi comportamente pozitive care să te facă un angajat valoros.

 

 
250 Lei

Realitatea locului de muncă din zilele noastre este faptul că succesul individual depinde nu doar de cât de bine îți faci tu treaba, ci și de cât de bine și-o face superiorul tău.

Rolul unui superior nu este unul de comandă și control, ci de colaborare – la fel de mult cât eforturile tale le influențează pe ale lui, tot atât ale lui le influențează pe ale tale. Când el (superiorul) nu este capabil să satisfacă termenele limita, să atingă obiectivele și să îndeplinească așteptările, acele obligații nesatisfăcute devin inevitabil ale tale, iar comunicarea dintre voi poate suferi considerabil.

Principiile de management sunt proiectate să facă viața superiorului tău mai ușoară. În orice caz, vei descoperi că a deveni în ton cu nevoile sale și a-i sprijini activitățile zilnice, te va avantaja.  Viața ta la locul de muncă va fi mai ușoară, vei avea mai puține conflicte și vei face o impresie plăcută superiorului tău, iar în cele din urmă veți avea o relație de muncă de succes.

Pentru că acest program se concentrează pe ceea ce trebuie să faci pentru a-ți susține superiorul, este posibil să îl percepi foarte părtinitor. De asta este important  să realizezi că relația cu superiorul merge în ambele direcții. Consideră felurile în care tu și superiorul tău sunteți interdependenți. De exemplu, în general, angajații au nevoie de ajutorul superiorului pentru a avea acces la resurse importante, iar superiorii au nevoie de angajați pentru a fi eficienți.

       Ce beneficii pot eu să îi ofer superiorului meu?

       Ce beneficii primesc de la superior?

       Ce am nevoie de la superior?

       Ce nevoi are superiorul meu de la mine?

La sfârșitul acestui curs vei ști să:

       identifici punctele tari și slabe și stilul de lucru al superiorului tau.

       fii proactiv în comunicare și monitorizarea informațiilor.

       determini prioritățile, obiectivele și elementele presante ale superiorului tau.

       stabilești așteptări și un sistem clar de organizare.

       ajuți la eliminarea problemelor care pot fi prevenite

       afișezi comportamente pozitive care să te facă un angajat valoros.

Despre cursul on-line

Cursul on-line este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor noștri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.

Certificatul obținut

Certificatul de absolvire obținut în urma promovării unei evaluări finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare autorizat.

Înscriere la curs

Pentru a vă înscrie la curs este necesară completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “MĂ ÎNSCRIU LA CURS”.

Pe email vor fi trimise instrucțiuni referitoare la derularea următoarelor etape, de confirmare a plății, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.

Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această variantă a cursului, te rugăm să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în câmpul "Mențiuni".

 

 

Cursuri similare

Obiceiuri productive la locul de muncă

Obiceiuri productive la locul de muncă- dezvoltarea obiceiurilor la locul de muncă pentru creșterea productivității reale.

250 Lei
Prioritizarea sarcinilor

Cum se gestionează cu succes sarcinile, termenele limită și așteptările oamenilor, atât la job cât și în viața personală.

250 Lei
Dezvoltarea relațiilor benefice la locul de muncă

Cum te poate ajută în carieră clădirea relațiilor benefice la locul de muncă, cele mai practice sfaturi cu care să nu dai greș.

250 Lei
NOU Reziliența psihologică

Află cum să mergi mai departe când întâmpini greutăți, antrenează-ți stima de sine în lupta contra dificultăților zilnice.

250 Lei
NOU Tipare mentale - cum să iei decizii în acord cu realitatea

Cum să iei decizii în acord cu realitatea, cum să separi faptele de opinii, să-ți clarifici presupunerile greșite.

250 Lei
Ședințele - cum să le faci mai productive

O nouă perspectivă asupra ședințelor, cum să le faci mai productive, astfel încât compania sa nu mai irosească resurse financiare.

250 Lei

Abonare la Newsletters