Cum să iei decizii în acord cu realitatea, cum să separi faptele de opinii, să-ți clarifici presupunerile greșite.
Află cum poți comunica eficient cu angajații tăi, care sunt așteptările acestora refiritor la comunicare și care sunt greșelile de evitat.
Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, asfel încât să rămâi competitiv.
Cum să depășești problemele la locul de muncă, într-un mod creativ și inovator, punerea teoriei în practică.
Cum te poate ajută în carieră clădirea relațiilor benefice la locul de muncă, cele mai practice sfaturi cu care să nu dai greș.
Norme de conduită în afaceri- ce sunt normele de conduită și de ce ar trebui să ții cont de ele.
Managerul de succes - fii seful cu care oricine ar dori sa lucreze, un curs care te va ajuta sa devii un manager de succes.
Legea reciprocității - cum să creați un loc de muncă respectabil, de la respectul de sine la respectul între colegi
Interviuri comportamentale - cum să angajezi candidatul potrivit, o abordare bazată pe studiu practic și analize de caz
De ce ne luptăm cu deciziile grele – un curs on-line despre depășirea îndoielilor și dilemelor, cum să nu cazi în capcană luării deciziilor.
Corespondență în afaceri –Cum să realizezi corespondență business de calitate, evitarea greșelilor de comunicare business
Conversațiile delicate la locul de muncă–Cum să-ți transmiți mesajul calm, cu empatie și hotărâre
Preluarea controlului asupra coflictelor - Cum să rezolvi și să diminuezi disputele la locul de muncă
Curs on-line de comunicare, cum să ai succes la locul de muncă prin persuasiune și influență asupra celorlalți.
Curs on-line de comunicare, îmbunatățirea abilităților de comunicare în activitatea de supraveghere a subalternilor.
Curs on-line de comunicare, îmbunatățirea abilităților de comunicare învață să asculți.
Curs on-line de comunicare asertivă, cum să devii asertiv.