O nouă perspectivă asupra ședințelor, cum să le faci mai productive, astfel încât compania sa nu mai irosească resurse financiare.
Află cum să eviți riscurile utilizării retelelor social media la locul de muncă, construindu-ți cea mai sigură politică.
Cum să gestionezi relația cu superiorul tau astfel încat să devii indispensabil la locul de muncă.
Cele mai dure provocări cu care se confruntă un leader și cum pot fi depașite cu succes.
Cum se gestionează cu succes sarcinile, termenele limită și așteptările oamenilor, atât la job cât și în viața personală.
Obiceiuri productive la locul de muncă- dezvoltarea obiceiurilor la locul de muncă pentru creșterea productivității reale.
Curs on-line aplicat, dobândirea abilităților de relaționare la locul de muncă în contextul diversității culturale
Inducția - cum să susții adaptarea noilor angajați pentru reducerea timpului de acomodare și creșterea productivității imediate
Implicarea angajaților- ghid pentru manageri în a le obține și susține angajamentul la locul de muncă.
Tehnici aplicate de eficientizare a timpului, o abordare personalizată a gestionării timpului
Gândirea sistemică - Cum să rezolvi definitiv problemele, beneficiile aplicării gândirii sistemice la locul de muncă.
Femeia Lider - Depășirea obstacolelor și a prejudecăților, cum să construiești echipe puternice cu sprijinul femeilor aflate la conducere
Excelența echipei - secretul performanței – tehnici de construire a unei echipe de lucru performante
Etica la locul de muncă- cum abordezi colegii lipsiți de etică, clienții și furnizorii, aplicarea politicilor de etică în afaceri
Discuții de coaching – cum să gestionezi discuțiile de coaching pentru îmbunătățirea performanțelor angajaților tăi
Dezvoltarea relațiilor directe cu angajații – cum să-ți creezi o strategie eficientă de dezvoltare profesională a angajaților.
Managementul performanțelor angajaților - o abordare sistematică pentru creșterea productivității și a eficienței angajatului
Întocmirea rapoartelor de afaceri – cum să pregatești, organizezi și prezinți în mod convingator un raport de afaceri
Curs on-line practic de dezvoltare profesională, cum să devii un angajat valoros pentru compania ta.
Cum să delegi sarcinile la locul de muncă– un model simplu de identificarea a sarcinilor de delegat și a oamenilor potriviți pentru delegare.