Disponibilitate: disponibil
Curs on-line Norme de conduită în afaceri
Ce sunt normele de conduită și de ce ar trebui să ții cont de ele? Normele de conduită în afaceri sunt definite că fiind ținută sau comportamentul general acceptat la locul de muncă. Este în general un set de așteptări nespuse pe care majoritatea persoanelor le îndeplinesc – sau despre care află atunci când nu le îndeplinesc.
Parcurgerea acestui curs on-line te va ajută să înțelegi beneficiile aplicării normelor de conduită, a regulilor de comunicare, a utilizării politeții și bunelor maniere în scopul clădirii și menținerii relațiilor la birou și în afaceri, multe dintre ele putând fi aplicate și în viață personală.
“A fi civilizat nu costă nimic, însă cu ea poți cumpără totul.”
—Lady Mary Wortley Montagu
Conduită este definită de Merriam-Webster că fiind ”ținută sau comportamentul cerut de bunul simt sau impus de autorități care trebuie respectat în viață socială sau profesională.”
Toată lumea vrea să fie tratată bine – și merită să fie. Menținerea conduitei înseamnă o investiție în construirea relațiilor. În schimb, aceste relații pot deveni unele din cele mai valoaroase beneficii în viață profesională.
Conduită e la fel de mult despre elegantă la masă, cât și despre a-i trata pe ceilalți cu respect. În afaceri investești timp, energie și bani tot timpul.
Conduită și profesionalismul merg mâna în mâna!
Dacă nu folosești elementele obișnuite de politețe demonstrezi o lipsa de considerație și profesionalism. Oamenii te judecă atunci și este greu să le schimbi o părere deja formată.
La sfarșitul acestui curs vei ști să:
• foloseșți politețea și bunele maniere.
• foloseșți normele de conduită în afaceri pentru a clădi și menține relații
• implementezi practici pentru a te asigura că eșți respectat
• fii flexibil în situații delicate
• interacționezi într-o manieră respectuasa cu colegii de muncă și subordonații
• interacționezi într-o manieră respectuasa cu persoanele cu dizabilități
• stabileșți conexiuni interumane pozitive
• menții relații folosindu-ți abilitățile de comunicare
• foloseșți tehnologia în mod eficient
• încorporezi trăsăturile unui manager respectat și de succes în rutină zilnică
• îmbini viață personală cu muncă în mod adecvat
Despre cursul on-line
Cursul on-line este disponibil pe platforma de elearning, care permite parcurgerea materialelor de studiu oricând, indiferent de locație, în ritmul propriu de asimilare a informațiilor, având posibilitatea pe toată durata cursului, de a relua informațiile necesare pentru aprofundare. Pe tot parcursul programului de studiu vei beneficia de consultanță din partea specialiștilor noștri în domeniu, dar și de asistență tehnică pentru utilizarea platformei.
Certificatul obtinut
Certificatul de absolvire obținut în urmă promovării unei evaluări finale, atestă dobândirea competențelor specifice și nivelul de instruire. Este emis de organizatorul cursului, în calitate de furnizor de formare autorizat.
Înscriere la curs
Pentru a te înscrie la curs este necesară completarea formularului disponibil prin accesarea butonului “Mă înscriu la curs”.
Pe email vor fi trimise instrucțiuni referitoare la derularea următoarelor etape, de confirmare a plății, activarea datelor de acces pe platforma de studiu, transmiterea certificatului de absolvire.
Acest curs este disponibil gratuit, și în limba engleză. Pentru a accesa și această varianta a cursului, te rugăm să transmiți solicitarea odată cu înscrierea la curs, în câmpul "Mențiuni".