Disponibilitate: disponibil
Webinar pentru personal didactic: Feedback Profesional – Bune Practici este destinat să îmbunătățească competențele de oferire și primire a feedback-ului într-un mod constructiv și eficient. Acest curs va ajuta cadrele didactice să dezvolte abilități esențiale pentru a gestiona comunicarea feedback-ului în mod productiv și să faciliteze dezvoltarea continuă a personalului și elevilor.
Cursul poate fi achitat cu cardul pentru prima de carieră didactică, acordat de Guvernul României ca sprijin pentru personalul didactic si didactic auxiliar, în conformitate cu prevederile OUG nr. 58/2023, în vederea achiziției de bunuri specifice nevoilor didactice, respectiv cărți de specialitate, cursuri de pregătire profesională, echipamente și alte categorii de cheltuieli asimilate acestora.
Feedback-ul este un instrument esențial pentru dezvoltarea profesională și personală. Acest curs online se concentrează pe bunele practici în oferirea și primirea feedback-ului, oferind participanților instrumentele necesare pentru a gestiona aceste procese într-un mod care promovează creșterea și îmbunătățirea continuă. Vei învăța cum să oferi feedback constructiv care să motiveze și să sprijine dezvoltarea, precum și cum să utilizezi feedback-ul primit pentru a îmbunătăți performanța.
Scopul Cursului
Înscrierea la un curs despre oferirea feedback-ului la locul de muncă poate fi extrem de benefică, deoarece feedback-ul este un element esențial în îmbunătățirea performanței, creșterea productivității și menținerea unui mediu de lucru pozitiv. Iată câteva motive pentru care ar trebui să te gândești să urmezi un astfel de curs:
Cui se adresează cursul:
Acest curs online este util oricărei persoane care dorește să își îmbunătățească comunicarea și să influențeze pozitiv dezvoltarea și performanța altora, indiferent de poziția pe care o ocupă, dar si personalului din domeniul educației cum sunt profesori, educatori, formatori, consilieri educaționali, sau persoane implicate în procesul educațional sau în managementul echipei care dorește să îmbunătățească abilitățile de feedback
Iată ce vei învăța în acest curs:
De ce ar trebui să participi la acest curs:
Participarea la acest curs te va ajuta să dezvolți competențe esențiale pentru gestionarea feedback-ului într-un mod constructiv, îmbunătățind comunicarea și colaborarea în echipe. Învață cum să oferi și să primești feedback într-un mod care sprijină dezvoltarea continuă și îmbunătățirea performanței. Acest curs va contribui la crearea unui mediu de lucru pozitiv și productiv, sprijinind atât dezvoltarea personală, cât și profesională.
Durata cursului
1,5 ore
Modalitatea de desfășurare
Cursul on-line de tip sincron live/videoconferință este organizat pe platforme specifice cursurilor live, de tip ZOOM. În cazul variantei de curs deschis, data cursului va fi stabilită ulterior.
Acest curs poate fi organizat și la cerere pentru un grup compact sau pentru angajații din cadrul unei companii.
Ce tip de certificat se eliberează
Odată cursul finalizat, este emis certificatul de absolvire care atestă participarea la un program de formare profesională si dobândirea anumitor cunoștințe și competențe specifice, aferente tipului de program absolvit.
Certificatul este eliberat de furnizorul de formare profesională, și poate face dovada unei pregătiri inițiale într-un anumit domeniu, poate fi utilizat în cazul unei viitoare evaluări a competențelor, pentru autoinstruire, sau în orice alte situații în care nu se solicită în mod expres un certificat de calificare sau absolvire obținut pe cale formală.
Despre trainer
Radu Nechita
Trainer licentiat LIFO ® si Human Synergistics ®, Radu are experienta certificata in managementul echipelor de vanzari, tehnici de comunicare si negociere, sisteme de vanzare, sisteme manageriale, cultura organizationala obtinuta in companii multinationale de top, cum sunt ING Romania sau CitiBank Romania
Peste 600 de cursuri sustinute in cariera, cu peste 7000 de participanti.
Programe de antrenare manageriala cu peste 500 de manageri de linie si de mijloc sustinute in ultimii 14 ani.
Peste 60 de cursuri deschise pe teme de managementul echipelor si procese de vanzare sustinute din 2006.
Cum te înscrii la curs on-line
Dacă te-ai decis să participi la acest curs, este suficient sa adaugi cursul in coș, accesând butonul alăturat “MĂ ÎNSCRIU LA CURS”.
Cursul poate fi achitat cu cardul pentru prima de carieră didactică.
Cum utilizezi Cardul Prima de Carieră Didactică:
• Cardul poate fi activat apelând numărul de telefon 021.207.27.27 și urmând pașii din meniul interactiv.
Ulterior completării formularului cu datele de identificare solicitate, vei fi direcționat în pagina pentru efectuarea plății on-line unde va fi necesară completarea datelor înscrise pe card, similar cu cele înscrise pe un card bancar de debit, iar înscrierea va fi finalizată ulterior confirmării plății. In maxim 48 de ore lucrătoare de la confirmarea plății, în contul tău de utilizator, la secțiunea “Contul meu” vor fi postate datele de acces pe platforma de elearning pentru parcurgerea cursului. Aceste date permit logarea în contul individual de utilizator pe platforma de e-learning, unde se va parcurge materialul de studiu.
SUPORT TEHNIC pentru efectuarea plăților cu cardul de PRIMA DE CARIERĂ DIDACTICĂ
Pentru informații suplimentare legate de cursurile sau programele ce pot fi achiziționate cu acest tip de card, cât și pentru suport tehnic necesar efectuarii plăților putem fi contactați telefonic la 0746165456 sau pe email office@ecalificat.ro
ÎN CAZUL ÎN CARE UN PROGRAM NU SE REGAȘESTE ÎN OFERTA NOASTRĂ COMPLETEAZĂ FORMULARUL DISPONIBIL AICI, URMÂND SĂ TE CONTACTĂM PENTRU TRANSMITEREA UNEI OFERTE PERSONALIZATE ÎN FUNCȚIE DE PARTICULARITĂȚILE UNITĂȚII ȘCOLARE.