Dacă profesezi de cel puțin 3 ani în domeniul în care ai absolvit studiile universitare, te poți consideră specialist cu experiență recentă și ești un potențial candidat. Pentru a deveni Formator trebuie să te familiarizezi/specializezi în tehnicile de predare/învățare pentru adulți, dar asta nu este o problema, poți dobândi gratuit în cadrul organizației noastre Certifcatul de Formator și cunoștințele necesare.
Dacă profesezi în învățământ de cel puțîn 5 ani, ești candidatul ideal. În acest caz nu mai este nevoie să te specializezi că Formator. Acordăm o mare importantă experienței practice și dăm prioritate profesorilor care au experiență în ateliere de predare pentru pregătire practică, ne place de asemenea, să acordăm prioritate profesorilor care deja au publicat una sau mai multe cursuri sau cărți, dar acest lucru nu este obligatoriu.
Suntem mereu deschiși pentru noi proiecte! Dacă ai un curs nou, care încă nu este listat pe platforma Ecalificat nu ezită să ni-l propui. Chiar și o idee spontană poate fi bună.
Atribuții principale
- derulează activități de instruire a cursanților și elaborează strategia de formare,
- identifica nevoile de training ale cursanților,
- asigura planificarea programelor de training,
- stabilește scopurile și obiectivele instruirii și / sau prezentărilor, precum și metodele de instruire,
- elaborează materialele de training, studiile de caz, role-play etc,
- realizează feedback / evaluare cursanți și întocmește rapoarte de training către beneficiari,
- elaborează propuneri pentru alte nevoi de formare.
Cunostinţe profesionale:
- cunoştinţe solide în domeniul instruirii pe care o va livra,
- cunoştinţe de psihologie şi pedagogie,
- cunoştinţe în elaborarea, pregătirea materialelor didactice,
- cunoştinţe de utilizare a instrumentelor specifice de lucru (PC, tehnologie audio-video, Internet),
- cunoştinţe de limba engleză prezintă avantaj.
Abilităţi profesionale:
- comunicativitate şi excelente abilităţi de relaţionare cu cei din jur,
- spontaneitate, atenţie distributivă,
- capacitate de analiză, sinteză și integrare a informaţiilor,
- empatie,seriozitate, punctualitate.Abilităti personale:- abilitatea de a lucra în condiții de stres,
- abilitatea de a-și prioritiza sarcinile,
- abilităţi de negociere, comunicare, coordonare şi planificare,
- obiectivitate, atitudine profesionistă,echilibru emoţional, constanța în atitudini şi manifestări.
În cazul în care ești interesat de propunerea noastră și profilul tău coincide cu cele precizate, te invităm să ne transmiți candidatura ta prin intermediul formularului alăturat.
Devino lector/trainer Creează un curs și valorifica-ți potențialul în domeniul formării profesionale, împărtășindu-ți cunoștințele și pasiunea!
Fundația F.P.I.P- Viitor angajează Specialist marketing/vânzări(marketing-ecom-social media), în domeniul formării profesionale.
Fundația F.P.I.P- Viitor oferă oportunități de colaborare în domeniul cursurilor on-line, cu scopul dezvoltării permanente a resurselor de învățare pe tot parcursul vieții.
Pentru că suntem perfecționiști, proiectul nostru este în continuă dezvoltare, iar ideile tale pot face diferența. Contactează-ne, iar eforturile îți vor fi răsplătite!