Un antreprenor care vrea ca afacerea sa sa se extinda si sa fie in continua dezvoltare, investeste constant atat in serviciile sau produsele pe care le ofera, cat si in ceea ce priveste angajatii sai. O firma care rezista ani in sir pe piata si ramane printre preferintele clientilor este in general formata din angajati stabili, care lucreaza in acelasi loc de multi ani.
Pentru ca un angajat sa ramana la firma ta este nevoie sa ii arati ca il sustii, ca esti alaturi atunci cand are nevoie si ca apreciezi munca pe care o face. Avand in vedere ca schimbarile constante fac parte din viata noastra si de la an la an aproape in orice domeniu sunt alte cerinte si alte idei care trebuie adoptate, cu siguranta au nevoie si angajatii tai de un update, de o posibilitate pentru a se putea dezvolta.
Ai deci nevoie de niste cursuri de formare profesionala si la noi pe site poti gasi chiar si cursuri pentru companii.
Nu multi angajatori sunt dispusi sa investeasca pentru a ajuta la formarea angajatorilor, neintelegand ca acest lucru le aduce beneficii materiale mult mai mari pe viitor. Poti avea profit mult mai mare cand fiecare angajat stie ce sa faca si lucreaza conform indicatiilor unor specialisti. Cu cat angajatul intelege mai bine ceea ce are de facut cu atat se va implica mai mult si va ajuta la dezvoltarea firmei.
Poti alege dintre cursurile de sales management, comunicare, leadership, management pentru timp, conflicte, proiecte sau de business coaching. Oricare dintre aceste cursuri pentru firme iti pot aduce:
-angajati mai productivi in ceea ce fac pentru ca atunci cand stii ce ai de facut parca mai mare este dragul sa te implici si sa dezvolti mediul de lucru;
-angajati care isi vor dori sa ramana la firma, astfel incat nu esti nevoit de fiecare data sa faci angajari si sa tot inveti oamenii ce au de facut;
-angajati care te apreciaza pentru ca le arati ca te implici si iti pasa si de starea lor, de formare si de dezvoltarea pe plan profesional;
-afacere prospera pentru ca toate vor merge precum un mecanism bine pus la punct;
-o echipa unita, care stie sa gestioneze conflictele si opiniile diferite.
Toate acestea pot veni la pachet daca alegi sa oferi angajatilor posibilitatea de a participa la un curs de formare profesionala pentru companii pe care il poti gasi pe site-ul nostru www.ecalificat.ro.
Din pacate, traim in era in care stresul si problemele ne acapareaza tot mai mult si ne este din ce in ce mai greu sa ne gestionăm emotiile. Fie ca vorbim despre un loc de munca sau viata personala, inevitabil am avut la un moment dat un conflict. Iar daca mai adaugam aici poate si neajunsurile financiare, anumite traume poate din trecut, toate acestea pot duce la atacuri de panica, un fenomen tot mai intalnit in zilele noastre.
Abilitatile de gandire critica trebuie lucrate. Acestea iti permit sa iti dezvolti capacitatile logice, de procesare a informatiei, de a identifica probleme si de a lua decizii potrivite, de a fi disponibil pentru conversatie si de a lua decizii fara sa fii influentat de emotii. Acest tip de gandire este unul rational, reflexiv, ce se concentreaza pe decizie.
Suntem diferiti ca si oameni. Avem temperamente si gandiri diferite insa, toti ajungem la un punct comun: dezvoltarea personala si succesul in viata. Cu totii ne dorim sa excelam in afacerile noastre, cat si in relatiile cu persoanele din jurul nostru, doar ca de multe ori ne confruntam cu niste conflicte sau situatii care scapa de sub control. Atunci vin intrebarile: ce s-a intamplat, de ce s-a ajuns aici si care sunt solutiile pentru a rezolva anumite situatii.
Avizul Comitetului Economic şi Social European privind Comunicarea Comisiei către Parlamentul European, Consiliu, Comitetul Economic și Social European și Comitetul Regiunilor – Deschiderea educației: metode inovatoare de predare și învățare pentru toți, facilitate de noile tehnologii și de resursele educaționale deschise.